Viestinnän palvelumuotoilu ja asiakaskokemus – käytännön opit ja onnistumiset – Hyppytunti-pikawebinaari

20.04.2021 klo 09:00 - 10:00 / Koulutus/seminaari, Verkossa tapahtuva toiminta

Viestintä on merkittävä osa asiakas- ja työntekijäkokemusta. Palvelumuotoilun avulla voimme kehittää viestintää, joka kiinnostaa ja vaikuttaa tunteisiin sekä muuttaa asenteita ja käyttäytymistä.

Miten asiakaskokemusta on kehitetty käytännössä viestinnän palvelumuotoilun avulla? Miten palvelumuotoilu on auttanut muuttamaan organisaatioiden sisäisiä toimintatapoja ja kulttuuria?

Hyppää mukaan kuulemaan, millaisia oppeja Kaiku Helsingin palvelumuotoilujohtaja Elina Piskosella ja palvelumuotoilija Niina Mäellä on jaettavana kymmenien erilaisten hankkeiden jälkeen. Keskustelua juontaa osakkaamme Salla Syrman.

Pohdimme muun muassa seuraavia asioita:

  • Missä tilanteissa kannattaa soveltaa palvelumuotoilua?
  • Mitkä asiat olisi hyvä muistaa projektin eri vaiheissa?
  • Mitä olemme oppineet eri projekteista?

Lisätietoja Kaiku Helsingin verkkosivuilla.

 

Toiminta-alue

Alue
Uusimaa

Kunta
Helsinki

Teemat

hyvinvoinnin ja terveyden edistäminen, viestintä

Avainsanat

etänä, verkossa

Kohderyhmä

kaikille

Ikäryhmä

kaikenikäiset

Hinta

Tapahtuma on maksuton