Kutsu Meijän digi-hanke kertomaan Siun soten sähköisten sosiaali- ja terveyspalveluiden käytöstä!

Kutsu Meijän digi-hanke kertomaan Siun soten sähköisten sosiaali- ja terveyspalveluiden käytöstä!

Mitenkäs se aika sinne labraan varattiin?
Saisinkohan minä omaishoidon tukea, kun Pentti alkaa tarvita enemmän apua?
Verenpainelääke alkaa olla lopussa, pitiköhän se resepti uusia?

Näihin ja moniin muihin asiakkaidemme kysymyksiin antaa vastauksia ja neuvoo Meijän digi -hanke.

Projektisuunnittelija Nina Rautiaisen (p. 013 330 8953, (nina.rautiainen@siunsote.fi) voi kutsua kertomaan sähköisten palveluiden käytöstä ja antamaan ohjausta esimerkiksi yhdistystenne ryhmiin ja tilaisuuksiin.

Meijän digi -hanke toimii 2021–2022 tavoitteenaan tuoda tietoa sähköisistä sotepalveluista maaseutualueille ja antaa digitukea niiden käyttöön. Digituki on sähköisenasioinnin ja palveluiden käyttöön liittyvää neuvontaa ja opastusta. Digituen tarkoitus on myös ohjata asiakkaita turvallisessa sähköisessä asioinnissa sekä palveluiden itsenäiseen käyttöön. Siun sote kehittää asiakkaille annettavaa digitukea sähköisiin sote-palveluihin.

Siun soten sähköiset sosiaali- ja terveyspalvelut löytyvät keskitetysti verkkosivuilta siunsote.fi sekä miunpalvelut.fi.

Palveluita ovat muun muassa Oma kanta, Omaolo, Suomi.fi, 116 117 päivystyspalvelu, Medinet, verkkoajanvaraus, etävastaanotto sekä chat-palvelut.